CORONA MAATREGELEN

Hieronder leest u hoe wij omgaan met de beheersing van het Coronavirus (COVID-19).
(laatste update 03-04-2020)

SHOWROOM

Onze showroom is gewoon geopend en wij hanteren onze normale openingstijden.
Heeft u een vraag of opmerking? Denk dan vooraf na of een bezoek aan de showroom noodzakelijk is of dat uw vraag ook per e-mail/telefoon afgehandeld kan worden!
Kom met maximaal 2 personen per gezin en laat kinderen en huisdieren thuis.
Controleer kort voor vertrek naar onze showroom deze pagina voor het laatste nieuws.

Om de gezondheid van onze medewerkers én onze klanten te waarborgen volgen wij de richtlijnen van de Overheid en RIVM.

Wat ons betreft gaan alle afspraken gewoon door en is onze showroom dus geopend. Bij binnenkomst vragen wij u uw handen te wassen.
Wij ontvangen u zoals altijd met een glimlach, maar schudden u niet de hand. Naast de richtlijnen van de Overheid en RIVM hanteren wij aanvullende huisregels. Deze vindt u onderaan deze pagina.

Het kan voorkomen dat afspraken komen te vervallen of worden verplaatst door een verkoudheid of griepverschijnselen bij één of meerdere adviseurs. Wij vertrouwen er op dat u hier begrip voor heeft.

BACKOFFICE

Het gehele backoffice team werkt gewoon door, maar dan vanuit huis. Dit zorgt er voor dat de communicatie minder vlot verloopt dan gebruikelijk. Alles moet immers per telefoon of chat. Hierdoor loopt de afhandeling van zaken vertraging op. Wij blijven echter onze uiterste best doen om alles voor u zo goed mogelijk te laten verlopen.

MONTAGE & LEVERINGEN

Vooralsnog gaan leveringen gewoon door zoals gepland. Mochten hier wijzigingen in komen, dan wordt u hier over geïnformeerd. Wij hebben de monteurs gevraagd om vooraf contact met u op te nemen om de situatie te bespreken en welke maatregelen er tijdens montage van u worden verwacht.

Montage wordt ingepland op basis van urgentie en beschikbaarheid. Voorbeeld: klanten zonder keuken krijgen voorrang op klanten waar een beschadigd deurtje vervangen moet worden.

update 01-04-2020:
Om het risico van overdracht te beperken zal de monteur na zijn bezoek de werkbon namens u ondertekenen. Hij zal daarbij vragen om de laatste drie cijfers van uw ID-bewijs.

update 03-04-2020:
Wij merken dat leveranciers van apparaten en accessoires moeite beginnen te krijgen met uitleveren van artikelen. Wij doen er alles aan om de artikelen op tijd binnen te hebben. Mocht dat niet lukken, dan gaan we op zoek naar alternatieven. In sommige gevallen kan het helaas voorkomen dat er ook geen alternatieven meer leverbaar zijn. Wij vragen uw medewerking en begrip.

KOOKDEMONSTRATIES

De geplande kookdemonstraties gaan tot nader bericht niet door.

HUISREGELS BIJ SHOWROOMBEZOEK

  • Na binnenkomst wast u eerst uw handen. De plaats waar dit kan wordt binnen aangegeven.
  • U houdt zich net als ons aan alle maatregelen die de Overheid en RIVM voorschrijven.
  • Bij klachten neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts komt u niet naar onze showroom.
  • Bezoekers houden minimaal 2 meter afstand tot onze medewerkers.
  • Monsterdeuren en dergelijke worden alleen door onze medewerkers gepakt.
  • Bezoekers volgen eventuele aanvullende aanwijzingen van onze medewerkers op.

WAAROM KEUKENSPECIAALZAAK SOMBROEK?

  • Betrouwbaar familiebedrijf sinds 1974.
  • 100% Veilig betalen via het SAFE betaalsysteem.
  • Aangesloten bij Europa’s grootste inkoopvereniging.
  • Erkend lid van de Centrale Branchevereniging Wonen.
  • In bezit van kwaliteitslabel "Uw Keukenspeciaalzaak".
  • Wij vragen géén aanbetaling van u.

WAAROM KEUKENSPECIAALZAAK SOMBROEK?

  • Betrouwbaar familiebedrijf sinds 1974.
  • 100% Veilig betalen via het SAFE betaalsysteem.
  • Aangesloten bij Europa’s grootste inkoopvereniging.
  • Erkend lid van de Centrale Branchevereniging Wonen.
  • In bezit van kwaliteitslabel "Uw Keukenspeciaalzaak".
  • Wij vragen géén aanbetaling van u.